Mistrz Gry Admin
| Temat: Punkty za zadania Pią Sie 03, 2012 6:12 pm | |
| zadaniaJak rzucać kostką? Wystarczy kliknąć Odpowiedz i pod okienkiem wiadomości wybrać opcję kostki.
Transmutacja (kostka):
-Zmiana piłki w myszkę 1 - piłka z uszami +1 punkt 2 - piłka z uszami i ogonem +2 punkty 3 - piłka z uszami, ogonem oraz pokryta sierścią + 3 punkty 4 - piłka z uszami, ogonem, pokryta sierścią oraz noskiem +4 punkty 5 - myszka okrągła jak piłka + 5 punktów 6 - myszka + 6 punktów
-Zmiana iguany w ozdobną wazę 1 - iguana z motywem kwiatowym +1 punkt 2 - iguana z motywem kwiatowym oraz uchwytami +2 punkty 3 - iguana o porcelanowych łuskach, z motywem kwiatowym oraz uchwytami + 3 punkty 4 - iguana o porcelanowych łuskach, z motywem kwiatowym, uchwytami oraz nóżką +4 punkty 5 - waza z ogonem i kolcami + 5 punktów 6 - ozdobna waza + 6 punktów
-Spowodowanie zniknięcia kruka 1 - kruk pozostaje w miejscu i kracze pogardliwie +1 punkt 2 - kruk traci piórko +2 punkty 3 - kruk traci wszystkie pióra + 3 punkty 4 - pozostają tylko krucze nóżki +4 punkty 5 - pozostaje tylko piórko+ 5 punktów 6 - kruk znika + 6 punktów
-Wyczarowanie ozdobnego stołu i pięciu wygodnych krzeseł 1 - pojawia się jedna noga od krzesła +1 punkt 2 - pojawia się krzesło +2 punkty 3 - pojawiają się dwa krzesła oraz noga od stołu + 3 punkty 4 - pojawiają się trzy krzesła, nogi czwartego oraz nogi od stołu +4 punkty 5 - pojawiają się się cztery krzesła i same nogi od stołu + 5 punktów 6 - pojawiają się cztery, wygodne krzesła oraz ozdobny stół + 6 punktów
Zaklęcia i uroki (kostka):
-Przywołanie miotły ze schowku 1 - miotła podrywa się z miejsca i opada +1 punkt 2 - miotła podrywa się z miejsca i podlatuje do drzwi, ale natychmiast opada +2 punkty 3 - miotła wyważa drzwi i za nimi opada + 3 punkty 4 - miotła opada w połowie drogi +4 punkty 5 - miotła opada dwa metry od czarodzieja + 5 punktów 6 - miotła posłusznie pojawia się przy czarodzieju + 6 punktów
-Przelewitowanie posągu jednookiej czarownicy na środek korytarza i udekorowanie jej papierem toaletowym 1 i 2 - posąg nie rusza się z miejsca +1 punkt 3 - posąg ledwo zadrżał +2 punkty 4 - posąg przesunął się o kilka centymetrów + 3 punkty 5 i 6 - posąg został przesunięty na środek korytarza +4 punkty
-Zamieszczenie plakatu ze swoją ulubioną drużyną quidditcha/zespołu w sali wejściowej, używając zaklęcia trwałego przylepca 1 i 2 - plakat od razu odpada +1 punkt 3 - plakat z łatwością się da się oderwać +2 punkty 4 - przy użyciu siły można plakat oderwać + 3 punkty 5 i 6 - plakatu nie da się oderwać bez użycia czarów +4 punkty
-Użycie zaklęcia Confundus na dowolnym nauczycielu 1 i 2 - nie udaje Ci się rzucić czaru +1 punkt 3 - zaklęcie nie trafia w nauczyciela+2 punkty 4 - zaklęcie trafiło w ucznia + 3 punkty 5 i 6 - zaklęcie trafia w nauczyciela +4 punkty
[/b] ©Code de night sky. | |
|